Aktualności

Wycieczka klas IV

W dniach 29 -31 maja uczniowie klas IV wraz z opiekunami (p. Andrzejem Nakoniecznym, p. Agnieszką Kondeją, p. Anetą Hacz, p. Martą Łukiewicz i p. Beatą Kondej) mieli niezwykłą przyjemność udać się na wycieczkę do urokliwych Międzyzdrojów. Ta fascynująca przygoda dostarczyła im niezapomnianych wspomnień i ciekawych doświadczeń.

Wszystko zaczęło się w Sobolewie, gdzie spotkaliśmy się wczesnym popołudniem, pełni podniecenia i gotowi na przygodę. Naszym celem były Międzyzdroje, słynące z pięknych plaż i cudownego nadmorskiego klimatu. Podróż rozpoczęliśmy pociągiem nocnym z kuszetkami, który zabrał nas z Warszawy. Po długiej podróży dotarliśmy do celu.

Międzyzdroje, znane ze swoich pięknych plaż i malowniczego otoczenia, okazały się idealnym miejscem na wypoczynek. Słońce radośnie świeciło na niebie, a wiatr niosący zapach morskiej bryzy przywitał nas po opuszczeniu pociągu. Dzieci spędziły wiele godzin na plaży, korzystając z przyjemności kąpieli w chłodnych falach, budując zamki z piasku oraz bawiąc się przy różnorodnych plażowych aktywnościach. Ten rajski zakątek dostarczył nam nie tylko radości, ale również chwil relaksu i beztroski.

Następnie udaliśmy się do Muzeum Przyrodniczego Parku Wolińskiego, aby zgłębić wiedzę na temat historii i przyrody tego regionu. Muzeum zapewniło nam fascynującą podróż przez czas i przestrzeń, odkrywając bogactwo Wolińskiego Parku Narodowego oraz różnorodność tamtejszej flory i fauny. To niezapomniane doświadczenie przyczyniło się do poszerzenia naszych horyzontów i zrozumienia roli ochrony przyrody.

Na zakończenie naszej wycieczki odwiedziliśmy Aleję Gwiazd, która jest jednym z symboli Międzyzdrojów. Spacerując po tej sławnej promenadzie, podziwialiśmy odciski dłoni polskich gwiazd filmowych i teatralnych.

Wieczorem zmęczeni, ale bardzo zadowoleni ruszyliśmy pociągiem w drogę powrotną. Kolejnego dnia zwiedzaliśmy Warszawę. To był niezapomniany czas zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli, którzy nam towarzyszyli.